Σάν σήμερα ο άδικος θάνατος του Αντισμηνάρχου (Ι) Σπυρίδων Πιτσινή με αεροσκάφος G-164A

 Σάν σήμερα ο άδικος θάνατος του Αντισμηνάρχου (Ι) Σπυρίδων Πιτσινή με αεροσκάφος G-164A

G-164A Αντισμήναρχος (Ι) Σπυρίδων Πιτσίνης

Στις 2 Οκτωβρίου 1986, ο Αντισμήναρχος (Ι) Σπυρίδων Πιτσίνης απεβίωσε στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας μετά από ατύχημα, κατά το οποίο το αεροσκάφος G-164A της 359 Μονάδας Αεροπορικής Εξυπηρετήσεως Δημοσίων Υπηρεσιών, ανεφλέγη κατά την τροχοδρόμηση στο αεροδρόμιο της Πρέβεζας.

Γεννήθηκε το 1937 στο Μαρούσι Αττικής.

Εισήλθε στη Σχολή Αεροπορίας τον Οκτώ­βριο του 1957 και αποφοίτησε τον Αύγουστο του 1960 με το βαθμό του ανθυποσμηναγού.

Στις 2 Οκτωβρίου 1986, κατά τη διάρκεια της τροχοδρόμησης στο αεροδρόμιο της Πρέβεζας, το αεροσκάφος G-164A της 359 Μονάδας Αεροπορικής Εξυπηρετήσεως Δημοσίων Υπηρεσιών, που χειριζόταν, ανεφλέγη, με αποτέλεσμα ο χειριστής να πάθει σοβαρά εγκαύματα και να εκπνεύσει στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας, μετά νοσηλεία 34 ημερών.

Αντισμήναρχος (Ι) Σπυρίδων Πιτσίνης
Αντισμήναρχος (Ι) Σπυρίδων Πιτσίνης

Αξιοπρεπέστατος, ευγενέστατος, συνεπέστατος άνθρωπος!

Σίγουρα εξαίρεση του κόσμου τούτου! Ίσως κι’αυτό να σχετίζεται με την πρόωρη ανάληψή του στους Ουρανούς!
Κάποιες στιγμές νιώθω έντονα την ανάγκη, για άδικα να μιλήσω, και κάτι εις βάρος του Θεού να ψελλίσω! Όμως κάτι μέσα μου με συγκρατεί, νιώθοντας έντονα να μου φωνάζει ” Μη δεν Πρέπει!
Όποιου του μέλλει να καεί …….!”

Αντισμήναρχος (Ι) Σπύρος Πιτσινής!

Ήταν ο γλυκύτερος άνθρωπος, που είχα γνωρίσει στους κόλπους της ΠΑ! Ήταν και ο πιο άδικος θάνατος, απ’όσους έχω βιώσει!
Ποιος θα το πίστευε ότι σ’ένα από τα πιο ασφαλέστερα αεροσκάφη Α/Φ (Gruman G-164 A), που έχουν κατασκευαστεί για την εκτέλεση μιας των πλέον επικίνδυνων Αεροπορικών Αποστολών (Αεροψεκασμών, όπου ο κανόνας απαιτεί σαν ύψος πτήσεως προς επιτυχή εκτέλεση αποστολής, αυτό του ενός δέντρου πάνω πάνω απ’το δέντρο, και με το γεωπόνους αυτόπτες μάρτυρες), θα έχανε τη ζωή του 2/10/1986 σε τροχοδρόμηση, στον τροχόδρομο!

Έχω δει Α/Φ του ίδιου τύπου κρεμασμένα σε καλώδια, κομματιασμένα από καλώδια, σε αναγκαστικές και προσκρούσεις διαφόρων ειδών! Χειριστές τραυματισμένους είδα, ποτέ όμως θανατωμένους!

Εκείνος τροχοδρομούσε στον τροχόδρομο Πρέβεζας, βγήκε ελάχιστα στη ζώνη ασφαλείας (Χώμα), έσπασε το βάκτρο του ενός τροχού κι’εκείθεν ο νόμος του Μέρφυ σε δράση! Στρέβλωσαν οι πτέρυγες, μ’αποτέλεσμα, το ράγισμα της δεξαμενής καυσίμου, που βρίσκονταν στην πάνω πτέρυγα!

Η εξέλιξη της περίπτωσης ραγδαία: Ο Χειριστής κατά την έξοδό του περιλούζεται από καύσιμο και αναφλέγεται από σπινθήρα, που αίφνης εκδηλώθηκε! Μετά 34 ημέρες νοσηλείας στο 251 ΓΝΑ, υπέκυψε στα εγκαύματά του! Αναλήφθηκε ανήμερα των Ταξιαρχών και ας μην αναλογιστούμε κι’από που δεν είχε περάσει και τι περασε!
Αιωνία σου η Μνήμη, Αξιομακάριστε, εξαίρετε Συνάδελφε, Αντισμήναρχε (Ι) Σπύρο Πιτσινή!

pasoipa

https://spyrkikeris.blogspot.com/

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *